Jak zapisać się na kurs?

Aby zapisać się na kurs należy wypełnić Formularz Rejestracyjny i czekać na kontakt naszego pracownika. Po ustaleniu wszystkich szczegółów Należy zarejestrować się na stronie i zapoznać się z regulaminami. Po aktywacji konta będą Państwo mogli opłacić wybraną usługę i zacząć z niej korzystać. Wszystkie dane będą widoczne po zalogowaniu się do Strefy Klienta.

Gdzie mogę znaleźć regulamin usług świadczonych przez Meet English?

Wszystkie regulaminy mogą Państwo przeczytać i pobrać w zakładce Polityka i Regulaminy.

Wykupiłem pakiet zajęć i co dalej?

Po utworzeniu konta w serwisie, wykupieniu pakietu zajęć i zaksięgowaniu płatności mogą Państwo korzystać z zakupionych usług. W zależności od rodzaju wykupionej usługi, mogą Państwo umówić się na zajęcia indywidualne, konsultacje Skype/Hangouts, mają Państwo możliwość rezerwacji miejsca w spotkaniu konwersacyjnym oraz dostęp do platofrmy-elearningopwej. Jeśli będą Państwo mieli jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z biurem.

Jak mogę sprawdzić ile spotkań pozostało mi do wykorzystania?

Aby sprawdzić liczbę pozostałych do wykorzystania spotkań, jak i wiele innych przydatnych informacji, należy przejść do zakładki Strefa Klienta.

Jak mogę sprawdzić jakie promocje i zniżki mi przysługują?

Aby sprawdzić obowiązujące promocje, jak i wiele innych przydatnych informacji, należy przejść do zakładki Strefa Klienta.

Ogólne promocje można sprawdzić tutaj: Promocje i Zniżki.

Dlaczego nie można zakupić Pakietów Zajęć na raty?

Zakup na raty wiązałby się z podniesieniem kosztu pakietu ze względu na obsługę tego typu płatności. W rezultacie większe pakiety byłyby mniej atrakcyjne cenowo niż te niższe. Z tego powodu, jeżeli większy pakiet jest dla Państwa zbyt drogi, zachęcamy do wykupienia tańszej opcji. Płatności ratalne byłyby dla Państwa nieopłacalne.

Co muszę przynieść ze sobą na spotkanie konwersacyjne?

Na spotkaniach konwersacyjnych wymagamy dobrego nastroju i chęci do dyskusji. O resztę zadbamy dla Państwa sami :)

Czy mogę odwołać swoją obecność na spotkaniu?

Tak. Jest możliwość odwołania rezerwacji miejsca na spotkaniu w terminie 48 godzin przed jego rozpoczęciem.

end faq